Hasta İletişim Birimi

Hasta İletişim Biriminde gerekli görüşme ve bildirimler için uygun ortam oluşturmak ve iletişim araçlarının (Telefon, internet bağlantısı olan bilgisayar) çalışır durumda bulundurulmasını sağlamak.
Birime gelen başvuruları kayıt altına almak ve hasta görüşmelerini yapmak.
Hasta Başvuru Formunu bir sonraki kademeye göndermek, sonucu takip etmek ayrıca formu elektronik ortama aktarmak.
Çalışmaları ve başvurular konusunda hastane idaresini bilgilendirmek.
Hastane hizmetleri konusunda yapılan şikayetleri konularına göre sınıflayarak hastane idaresine sunmak.
Başbakanlık İletişim Merkezi’nden (BİMER) ve Sağlık Bakanlığı Hasta Başvuru Bildirim Sistemi’nden (HBBS) gelen başvuruları hastane idaresine bildirmek, gerekli yazışmaları yapmak.
Hastane Web sayfasına yapılan şikayetleri hastane idaresine bildirmek ve geri bildirim yazışmalarını yapmak.

DİLEK VE ÖNERİLERİNİZ, BİZİM İÇİN ÖNEMLİDİR !
FORMA GİDİN
Tc Sağlık Bakanlığı Dumansız Hava Sahası Saglıkla Buluşma Noktası Sabim ALO 184 ALO 113 Ulakbim İlacım TMO Bimer ALO 150 ALO 191 E-Öğrenme E-Nabız E-Devlet Web Uygulamaları Bilgi Edinme ÇSGB Elektironik Belge Doğrulama Sistemi